Saf zövqün mükəmməl bir harmoniyası – HERMES
04 Avqust
955

Saf zövqün mükəmməl bir harmoniyası – HERMES

Ailəsi ilə birlikdə Fransaya gəldikdən sonra Thierry Hermés, Fransanın ən məşhur bulvarlarından biri olan Les Grands Bulvarında yəhər və at sürmək üçün dəri aksesuarları hazırlamaq üçün Hermés markasını qurdu.

Xüsusi istehsal yəhərləri və yastıqları üzrə ixtisaslaşaraq müştəri bazası yaratmağa başlayan Hermes, qurulduğu ilk dövrdə xüsusi dizaynları sayəsində qısa müddətdə markanın nüfuzunu elan etməyə başladı və bununla da 182 illik müqəddəs tarixə başladı. . Yarandıqdan cəmi 18 il sonra ilk mükafatını alaraq böyüməsinə doğru addımlar atan Hermes, 1867 -ci ildə Parisdəki Expositions Universelles yarışmasında birincilik qazanaraq qızıl medalı qazandı.

Hermes böyüməyə və inkişaf etməyə davam etdi, əlbəttə ki, onların məqsədi yalnız Fransada qalmaq deyildi, əvvəlcə Avropaya, sonra isə bütün dünyaya. Fransa ətrafında qazandıqları mükafatlara beynəlxalq sərgilərdə birinci yerləri və mükafatları əlavə etməyi bacarırlar.

Markanın Yüksəliş Adımları;

1922 - İlk dəri çantaları istehsal edən dizayn qrupu zamanla fərqli rəng, ölçü və naxışlı çantalar istehsal edir.

1924 - Amerika və Fransada iki xüsusi butik açıldı.

1929 - İlk Haute Couture kolleksiyası Parisdə sərgiləndi.

1935 - Hermesin ən böyük uğuru sayılan Kelly çantaları dizayn edildi.

1937 - Jeu des Omnibus et Dames Blanches adlı əl istehsalı xüsusi eşarplar istehsal olunmağa başlandı. Bu eşarpların ən əhəmiyyətli fərqi çox güclü bir ipəkdən hazırlanmasıdır.

1984 - Məşhur Birkin çanta dizaynı həyata keçirildi

1998 - Uğurlu dizayner Martin Margiela markanın dizayn direktoru oldu.

2006-Jean-Kouis Dumas-Hermes ailə biznesini tərk edir. Vəzifəsində Patrick Thomas ilə marka tarixində Ailə İşi ənənəsi pozuldu.

2006 -cı ilə qədər atadan oğula keçən bir idarəçiliyə malik olan Hermes, hər il daha da inkişaf etdi və marka dəyərinə yeni dəyərlər əlavə etməyə davam etdi. Böyük bir mirasa sahib olan bu markanı çox yaxşı idarə etdiyini və inkişaf etdirdiyini söyləyə bilərik.

Markanın veb saytına daxil olduğumuz zaman "Gift Me A Dream" şüarı bizi qarşılayır və bu markanın müştərilərinə çanta və ətirdən daha çox şey vəd etdiyini göstərir. Hermes bir görüntü, dizayn, xəyalınız və daha çox şey vəd edir.

Bunun ən yaxşı nümunələrindən biri olaraq ilk baxışdan sadə görünüşlü bir dekorun çox yüksək qiymətə (640 dollar) satışa çıxarıldığını söyləmək səhv olmaz.

Bu gün Apple Watch kəmərindən qələm qutusuna qədər müxtəlif sahələrdə müştəriləri ilə görüşən Hermesin iqtisadi vəziyyətinə nəzər salsaq, bir çox fərqli məhsul və coğrafiyada gündən -günə böyüdüyünü görmək mümkündür.

        Hermes Keçmişini Unutmur ..

182 yaşında olan bu böyük markanın 183 yaşı tamam olmaq üzrədir və onu dünyanın ən prestijli markalarından biri olaraq görməmək ədalətsizlik olar. Müasir tədqiqatlar aparmaq və yeni nəsillərə ayaq uydurmaqla bu qədər böyük bir gücə sahib olması çox təsirlidir. Eyni zamanda, deyə bilərik ki, köhnə Hermesi və marka dəyərini unutmadıqları üçün, dizaynlarına müasir toxunuşlarla verdiyi marağın da bu müvəffəqiyyətə təsiri var. Düşünürəm ki, bunu dizaynları və loqotiplərindəki əvəzolunmaz at fiqurları ilə müştəri bazasına çox yaxşı əks etdirirlər.