Bütün yaşlar, bütün irqlər, bütün cinslər – M·A·C
13 İyul
689

Bütün yaşlar, bütün irqlər, bütün cinslər – M·A·C

Bütün yaşlar, bütün yarışlar, bütün cinslər ... Dünyada moda həftələrində səhnə arxasında trendləri təyin edən peşəkar bir makiyaj markası. Bu gün M · A · C planetin hər küncündə milyonlarla pərəstişkarı üçün çox şey deməkdir, ancaq qlobal bir gözəllik fenomeni bir yerdən başlamalıdır.

Make-Up Art Cosmetics Kanadanın Toronto şəhərində həyata başladı. Makiyaj rəssamı və fotoqraf Frank Toskan və salon sahibi Frank Angelo, yaxşı fotoşəkil çəkən makiyaj çatışmazlığından əsəbiləşdilər, buna görə də özlərini yaratmağa qərar verdilər. Əvvəlcə kosmetikləri mətbəxlərində hazırladılar və salondan birbaşa makiyaj sənətçilərinə, eləcə də modellərə və fotoqraflara satdılar. Tezliklə stilistlər və moda redaktorları aksiyaya başladılar. Jurnalın kreditləri artdıqca və ağızdan-ağıza populyarlıq artdıqca, ikili M · A · C'yi 1984-cü ilin mart ayında Toronto univermağındakı bir piştaxtadan çıxardı.

Onların yanaşması qəşəng bir köməkçi idi, makiyaj yığcamlardan daha çox qara qablarda gəlirdi. O dövrdə digər böyük makiyaj markaları əsasən dəriyə qulluq göstərən şirkətlər olsaydı, M · A · C, özünü nəhəng rəng avtoriteti kimi təsdiqləməyi seçdi. Peşəkar makiyaj sənətçiləri tezgahı idarə etdi, ilk növbədə bir sənaye. Ən populyar təkliflərdən biri, daha sonra M · A · C futbolkası geyərək görünən, sürətli böyüyən Madonnanın fotosessiyasında bir görünüş əldə edən sıx bir mat qırmızı pomada idi.

1994-cü ildən bəri Estée Lauder şirkətlərinin bir hissəsi olan M · A · C bu gün dünyanın 120-dən çox ölkəsində satılır. Hər il həm istehlakçıların həm də peşəkar makiyaj sənətçilərinin tələblərinə xidmət göstərməyə davam edən yeni kateqoriyalar, məhsullar və 50-dən çox kolleksiyanın inkişafına sadiq qalır.