Qlobal moda  dünyasında sozünü demiş – MAVİ
08 Aprel
297

Qlobal moda  dünyasında sozünü demiş – MAVİ

1991-ci ildə İstanbulda qurulan və denim təcrübəsindən aldığı güclə qlobal moda dünyasında söz sahibi bir həyat tərzi markasına çevrilən Mavi; Türkiyə, ABŞ, Kanada, Almaniya, Rusiya və Avstraliya arasında 33 ölkədə 439'u mavi dükan da daxil olmaqla təxminən 4500 nöqtədə müştərilərini qarşılayır.

Perfect Fit konsepsiyası ilə müştərilərinin həyat tərzinə, bədəninə və keyfiyyət gözləntisinə mükəmməl uyğun gələn kot dizayn edən Mavi, dünyanın ən yaxşı kot markaları arasındadır. Mavi'nin qlobal satışlarında denim məhsulları kateqoriyası% 42, həyat tərzi geyimləri kateqoriyası% 58 paya sahibdir.

Mavi artıq dünyaca məşhur şəbəkə mağazalarında və Bloomingdale's, Nordstrom, Peek Cloppenburg, Simons, Amazon, Zappos.com, Zalando.com və David Jones kimi onlayn kanallarda və dünyanın öz pərakəndə şəbəkəsində satışa təqdim olunurur. 2020-ci ildə satışların 58% -i pərakəndə satışdan, 29% -i topdansatışdan və 13% -i elektron ticarət kanalından əldə edilir.

All Blue adlı qlobal strategiyasını "keyfiyyətlə davamlı böyümə" üzərində quran şirkət; İnsan, İnnovasiya, Dinamizm və Təbiət markasını dəyərləri ilə gələcəyə daşıyır. Mavi'nin davamlı böyüməsinin arxasında, ürəyini denimlə döydürən və dünyanın ən yaxşı və ən yenilikçi cinslərini inkişaf etdirmək üçün həvəslə çalışan ən əsas dəyər 'keyfiyyət yönümlüdür. Mavi, insanlara hörməti, yeniliyə olan həvəsi və məlumat və səmərəlilik əsasında iş aparmaq yolları ilə gördüyü hər işə keyfiyyət qatır.

Etibarlı marka qavrayışı ilə yüksək keyfiyyətli / düzgün qiymət təyinetməsini təmin edən Mavi'nin bazar mövqeyi, istifadəyə hazır orta və premium məhsullar seqmenti arasındadır. Türkiyədəki sinifinin ən yaxşısı və 8.1 milyon müştəri sədaqət proqramı üzvü olaraq qəbul edilən kartuş, müştəri məlumatlarını və qiymətləndirməsini təhlil etmək üçün əsas vasitə olaraq görülür. Son iki ildə təxminən 5,1 milyon aktiv üzvü olan və hər il 1 milyondan çox yeni müştəri qazanan proqram pərakəndə əməliyyatların% 75-də istifadə olunur.

Xüsusilə modanı yaxından izləyən gənc yetkinlər arasında güclü bir marka qavrayışına sahib olan Mavi, marketinq ünsiyyətində qlobal və milli məşhurlarla əməkdaşlıq edir. Denim bazarındakı liderliyi ilə diqqət çəkən markanın ünsiyyət strategiyaları məhsul inkişaf təcrübəsi və müştəri məlumatlarına uyğun olaraq formalaşdırılır.

Dünyada 4.060 işçisi olan Mavi, bir çox qiymətləndirmə platformasına görə ən yaxşı işəgötürənlər arasında yer alır.